Türkiye Finans Katılım Bankası CIO Ödülü Kazandı

Türkiye Finans, uzaktan müşteri edimini stratejisi kapsamında geliştirdiği  “Dijital Doğrulama ve Video Konferans ile Mobil Müşteri Edinimi” projesiyle  CIO Ödülleri 2021'de ödül almaya hak kazandı.

Bölgesel Ekonomi 28.04.2021, 01:32 03.05.2021, 12:35
214
Türkiye Finans Katılım Bankası CIO Ödülü Kazandı

Türkiye Finans Katılım Bankası, uzaktan müşteri edimini stratejisi kapsamında geliştirdiği  “Dijital Doğrulama ve Video Konferans ile Mobil Müşteri Edinimi” projesiyle  CIO Ödülleri 2021'de ödül almaya hak kazandı.

30 Mart Salı günü CXO Media ve CIO Update tarafından dijital olarak düzenlenen CIO Ödülleri 2021’de ödül almaya hak kazanan Türkiye Finans, Mevcut bankacılık süreçlerini uçtan uca dijital bir ortama taşıyarak uzaktan müşteri edinimi ve dijital bankacılık konusunda önemli bir başarı elde etti. Değerlendirmeye alınan 146 proje arasında ödüle uzanan proje ile Banka CIO’su Mustafa Bezeklioğlu da ödüle layık görülen CIO’lar arasında yer aldı. Şirketlerin teknolojiden sorumlu yöneticileri olan CIO’lar, bu yıl 12.’si düzenlenen “CIO Ödülleri” organizasyonu ile başarılarını taçlandırıyor.

Fiziksel olarak şubeye gelme gerekliliği ortadan kalkıyor

Uzaktan müşteri edinimi dönemi için geliştirdiği proje ile optik karakter tanıma (OCR) ve yakın alan iletişim (NFC) çözümlerini kullanarak müşterilerin uzaktan tanınmasını, kimliklerinin doğrulanmasını ve fiziksel olarak şubeye gelme gerekliliklerini ortadan kaldıran Dijital Doğrulama ve Video Konferans ile Mobil Müşteri Edinimi projesi, mobil cihazlar üzerinden müşteri olmayı ve bankacılık hizmetlerini gerçekleştirebilmeyi mümkün hale getiriyor böylece fiziksel olarak şubeye gelme gerekliliği ortadan kalkıyor.

Çağrı merkezi personeliyle yapılacak canlı video görüşmesi üzerinden güvenli müşteri edinimi sürecini destekleyen proje, ıslak imza gerektiren tüm prosedürleri ortadan kaldıranyor. Bankacılık sektöründe geleneksel yapıyı değiştiren ve yepyeni bir yaklaşım getiren proje ile Türkiye Finans, hiç şubesi olmayan il ve ilçelerde dijital kanallardan müşteri edinmeyi ve mevcut müşterilerine bankacılık hizmetleri sunmayı hedefliyor.

"Yeni nesil teknolojileri hayata geçirmeye devam edeceğiz"

2021 yılının en önemli ayrıcalıklarından bir tanesinin uzaktan müşteri edinimi için yasal ve teknolojik altyapının hazırlandığını belirten Türkiye Finans Bilgi Sistemleri ve Operasyon Genel Müdür Yardımcısı Fahri Öbek geliştirilen proje ile paylaşımlarda bulundu. Öbek, "Türkiye Finans olarak müşterilerimizin şubeye gitme zorunluluklarını ortadan kaldırarak bankaların şube sayılarından bağımsız olarak müşterilere yeri ve zamanı olmadan erişmelerini sağlayacak bir hizmet sunmaya hazırız. Uzaktan müşteri edinimini sahiplenen öncü banka olma vizyonumuzla geliştirdiğimiz “Dijital Doğrulama ve Video Konferans ile Mobil Müşteri Edinimi” projemizle CIO Ödülleri 2021’de elde ettiğimiz başarıdan gurur duyuyoruz. Önümüzdeki dönemde de yeri ve zamanı olmayan yeni nesil teknolojileri hayata geçirmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!
banner7
Günün Anketi Tümü
Katılım Finans 27. Sayısını Değerlendirin!
Katılım Finans 27. Sayısını Değerlendirin!
banner9

Gelişmelerden Haberdar Olun

@