Türkiye Finans’a Uzaktan Müşteri Ediniminde CIO Ödülü!

Türkiye Finans, uzaktan müşteri edinimi stratejisi kapsamında geliştirdiği “Dijital Doğrulama ve Video Konferans ile Mobil Müşteri Edinimi” projesinde elde ettiği başarıyla CIO Ödülleri 2021’de ödül almaya hak kazandı.

Bölgesel Ekonomi 02.04.2021, 13:32 02.04.2021, 13:47 Meryem ÖZKAN
82
Türkiye Finans’a Uzaktan Müşteri Ediniminde CIO Ödülü!

Türkiye Finans, uzaktan müşteri edinimi stratejisi kapsamında geliştirdiği “Dijital Doğrulama ve Video Konferans ile Mobil Müşteri Edinimi” projesinde elde ettiği başarıyla CIO Ödülleri 2021’de ödül almaya hak kazandı.

Banka, bu proje ile müşterilerinin fiziksel olarak şubeye gitme gerekliliğini ortadan kaldırarak mobil cihazlar üzerinden müşteri olmayı ve bankacılık hizmetlerini gerçekleştirebilmeyi mümkün hale getiriyor. 1 Mayıs’ta yürürlüğe girmesi beklenen BDDK yönetmeliğine tam uyum sağlayan proje, müşteri edinimi sürecinde ıslak imza gerektiren tüm adımları ortadan kaldırıyor ve çağrı merkezi ile canlı video görüşmesi üzerinden güvenli müşteri edinimini destekliyor.

Türkiye Finans’ın teknolojik altyapısıyla bankacılığın yeri ve zamanı yok

Banka, uzaktan müşteri edinimi dönemi için geliştirdiği proje ile optik karakter tanıma (OCR) ve yakın alan iletişim (NFC) çözümlerini kullanarak müşterilerin uzaktan tanınmasını, kimliklerinin doğrulanmasını ve fiziksel olarak şubeye gelme gerekliliklerini ortadan kaldırarak mobil cihazlar üzerinden müşteri olmayı ve bankacılık hizmetlerini gerçekleştirebilmeyi mümkün hale getiriyor. Islak imza gerektiren tüm prosedürleri ortadan kaldıran Banka, çağrı merkezi personeliyle yapılacak canlı video görüşmesi üzerinden güvenli müşteri edinimi sürecini destekliyor. Bankacılık sektöründe geleneksel yapıyı değiştiren ve yepyeni bir yaklaşım getiren bu iş modeli ile Türkiye Finans, hiç şubesi olmayan il ve ilçelerde bile dijital kanallardan müşteri edinmeyi ve mevcut müşterilerine bankacılık hizmetleri sunmayı hedefliyor.

Hızlı ve güvenli uzaktan müşteri edinimi

Konu ile ilgili görüşlerini paylaşan Türkiye Finans Bilgi Sistemleri ve Operasyon Genel Müdür Yardımcısı Fahri Öbek, “2021 yılının en önemli ayrıcalıklarından biri uzaktan müşteri edinimi için yasal ve teknolojik altyapının hazır olmuş olması. Bu, müşterilerin şubeye gitme zorunluluklarını ortadan kaldırarak bankaların şube sayılarından bağımsız olarak müşterilere yeri ve zamanı olmadan erişmelerini sağlayacak bir gelişme olacak. Biz de Türkiye Finans olarak müşterilerimize bu hizmeti sunmaya hazırız. Uzaktan müşteri edinimini sahiplenen öncü banka olma vizyonumuzla geliştirdiğimiz “Dijital Doğrulama ve Video Konferans ile Mobil Müşteri Edinimi” projemizle CIO Ödülleri 2021’de elde ettiğimiz başarıdan gurur duyuyoruz. Önümüzdeki dönemde de yeri ve zamanı olmayan yeni nesil teknolojileri hayata geçirmeye devam edeceğiz” dedi.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!
banner7
Günün Anketi Tümü
Katılım Finans 24. Sayısını Değerlendirin!
Katılım Finans 24. Sayısını Değerlendirin!
banner9

Gelişmelerden Haberdar Olun

@