Rotamız Dijital, Odağımız İnsan

Dergi 31.01.2022, 13:45 03.03.2022, 14:43
326
Rotamız Dijital, Odağımız İnsan

Müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerin birçoğunu koronavirüs salgınının çok daha öncesinde dijitale taşımak suretiyle şubelerimizi, finansal süreçlere yar- dımcı olan ve müşteri ilişkilerini yürüten alanlar olarak kurgulamıştık. Şubelerimizin uzun zaman önce girdiği bu dönüşümün günümüzde yaşanan salgın sürecinde ziyadesiyle faydasını gördük ve görmeye devam ediyoruz.

Salgın süreci, dijital alanda atmış olduğumuz adımların ve kat ettiğimiz yolun önemini teyit etti. Bu bağlamda hem mevcut dijital kanallarımızı kullanan müşterilerimizin hem de bu kanalları kullanmaya yeni başlayan müşte- rilerimizin finansal işlemlerini daha da kolaylaştıracak dijital projelerimizi geliştirmeye ve bu alanda yatırımlar yapmaya devam edeceğiz.

2025 stratejik hedeflerimiz doğrultusunda dijital dönüşüm alanında şu üç noktayı odağımıza alıyoruz: Müşteri mer- kezli yapıların hayata geçmesiyle artan müşteri deneyimi ve memnuniyeti, süreçlerde dijital teknolojilerin etkin kullanımıyla artan verimlilik, verinin etkin kullanılması sayesinde pazarlamadan finansa veri tabanlı proaktif aksiyon alınmasını sağlayacak altyapıların oluşturul- ması. Bu önceliklerimiz doğrultusunda, dijital dönüşüm yolunda “rotamız dijital, odağımız insan” anlayışından ödün vermeden ilerliyoruz.
 
Kuveyt Türk Strateji ve İnovasyon Grup Müdürü ve Lonca Yönetim Komitesi Üyesi - Dr. Selman Ortaköy

İçeriği Katılım Finans 29. sayısında görüntüleyebilirsiniz. 

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!
banner7
Günün Anketi Tümü
Katılım Finans 30. Sayısını Değerlendirin!
Katılım Finans 30. Sayısını Değerlendirin!
banner9

Gelişmelerden Haberdar Olun

@