Yeni Çağa Uygun Dijital Strateji

Dergi 31.01.2022, 13:25 03.03.2022, 14:42
Yeni Çağa Uygun Dijital Strateji

Albaraka Türk olarak, işimize teknolojiyi maksimum derecede adapte ederken müşterilerimize ve iş süreç- lerimize katma değer sağlayacak yeni modeller üzerinde çalışıyoruz. Dijital stratejimizin odağında müşterilerimi- ze daha iyi hizmeti, daha ucuza ve daha hızlı sunmak yer alıyor. Müşterimizin dijital dünyanın, ekosistemin neresinde olursa olsun, ihtiyaç duyduğu tüm ürün ve hizmetler için sadece finansal hizmetler anlamında değil ürüne erişim anlamında da bankasının yanında olduğunu bilmesini istiyoruz.

Yeni çağa uygun dijital strateji alanlarına baktığımızda karşımıza dört temel boyutun çıktığını görüyoruz. İlk olarak müşterilerimiz ile sürekli bağlantıda olmak için iyileştirmeler yapıyoruz. Özellikle mobil bankacılık ve diğer dağıtım kanalları üzerinden müşterilerimize 7/24 ulaşılabilir olmak, siber güvenlik araçları ile üst düzey koruma sağlamak ve gelişmiş veri analitiği araçlarıyla dijital ekosisteme entegre bankacılık hizmetleri sunmayı hedefliyoruz. İkinci olarak müşteri deneyiminde ve iş süreçlerinde maksimum derecede otomasyonu sağlamak için mobilden görüntülü müşteri olma, Robotik Süreç Operasyonu (RPA) vb. projeleri hayata geçiriyoruz.

Üçüncü olarak yeni iş modelleri geliştirmek için inovasyon kasımızı sürekli çalıştırıyoruz. Bu bağlamda Albaraka Garaj, Insha, Alneo, Semosis gibi birçok uygulamayı hayata geçirdik. Bununla beraber girişimci hızlandırma merke- zimiz Albaraka Garaj bünyesinden yetişen fintek startup firmalarına, kurduğumuz girişimci yatırım sermayesi fonu üzerinden yatırım yapıyor gelişimlerini takip ediyoruz. Gelecekte veri kalitesinin kurumların finansal yapısını belirleyeceğini düşünüyoruz.

Albaraka Türk Stratejik Planlama ve Ekonomik Araştırmalar Birim Müdürü - Dr. Ömer Emeç

İçeriği Katılım Finans 29. sayısında görüntüleyebilirsiniz. 

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@